przyłacz się do corocznej
wielkanocnej zbiórki żywności
i zostań bankierem żywności
Zespół:
Alicja Włostowska tel. 502 343 945
Zespół ds. darowizn. tel. 512 109 987, e-mail: bz.wroclaw@bankizywnosci.pl
Tomasz Leja tel. 518 705 648, e-mail: popz@bankzywnosci.wroclaw.pl
Dystrybucja Żywności:
Koordynacją podziału żywności wg. składanych zapotrzebowań zajmują się opiekunowie poszczególnych organizacji.
Oprócz kontaktu telefonicznego zachęcamy do składania potrzeb na dedykowany adres mailowy: zywnosc@bankzywnosci.wroclaw.pl
Magazyn - tel. 504 752 344
Janusz Tymon - Kierownik magazynu: tel. 502343947
Bolesław Krutin - specjalista ds. dystrybucji i ewidencji
Znajdziesz nas
Wrocław, 54-440
ul. Rogowska 117D
Godziny otwarcia
poniedziałek - piątek:
od 07:30 do 15:30
Brama wjazdowa na teren jest zamykana w dni robocze w godz: 23:00 - 5:30.
Funkcjonujący przy Banku Żywności interwencyjny punkt wydawania żywności FEPŻ rozpoczyna działanie z dniem 15.07.2024 r. W tygodniu 15-19.07.2024 r. punkt będzie czynny codziennie od 10-16. Harmonogram na następny okres będzie podany do 19.07 na stronie Banku i na profilu FB. W punkcie obowiązują wytyczne porządkowe dotyczące obsługi i dystrybucji paczek - prosimy o przestrzeganie funkcjonujących zasad.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych informujemy:
1. Administratorem danych osobowych jest Związek Stowarzyszeń Bank Żywności we Wrocławiu (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Rogowska 117D, 54-440 Wrocław. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Rogowska 117D, 54-440 Wrocław lub drogą e-mailową pod adresem: bz.wroclaw@bankizywnosci.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych – Andrzeja Rybus-Tołłoczko, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl .
3. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
4. Przetwarzanie odbywa się w celu kontaktu z Administratorem.
5. Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
6. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
7. Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom tylko na podstawie przepisów prawa oraz umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.
8. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do zakończenia celu przetwarzania. Dane, których nie ma obowiązku przechowywać, będą niszczone niezwłocznie po zakończeniu działania, którego dotyczą.
9. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
10. Skargę na działania Administratora można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
11. Podanie danych osobowych jest wymogiem do wykonania obowiązków Administratora. Ich niepodanie spowoduje brak możliwości skorzystania z usług Administratora.
12. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.